• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Батьківська сторінка

2018/2019 навчальний рік

Правила поведінки на залізничних об’єктах та поблизу них

1. Дотримуйтесь правил особистої безпеки при переході через залізничні колії та знаходження поблизу них. Привчайте до цього своїх дітей. Пам'ятайте, що залізниця являється зоною підвищеної небезпеки і неможливо огородити тисячі кілометрів магістралі, як огороджуються промислові об'єкти. Необхідно знати, що зупинити зразу поїзд, як автомашину, не можливо, бо навіть при екстреному гальмуванні до повної зупинки поїзд по інерції проїде щонайменше 800 - 1600 метрів. Крім того різке гальмування може призвести до аварії та травмування багатьох людей.
2. При переході через залізничні колії користуйтесь перехідними мостами або спеціально передбаченими для цього переходами. Не переходьте колії, коли наближається поїзд або локомотив, бо зекономлені хвилини можуть коштувати вашого життя.

3. Не дозволяйте дітям ходити або знаходитися на залізничних коліях і поблизу них без супроводу дорослих.

4. Не перелазьте під вагонами.

5. Будьте уважні на вокзалах, особливо при значному скупчені поїздів. Щоб не розгубитися і не стати жертвою нещасного випадку уважно слухайте об'яви по гучномовному зв'язку і дотримуйтесь вказівок оголошень.

6. Не залишайте без нагляду дітей

7. При поїздці в поїзді не висовуйтесь з вікон і не викидайте сторонні предмети, оскільки можете бути самі травмовані, або травмувати працюючих на коліях людей.

8. Завчасно робіть посадку і своєчасно висадку із вагону - і тільки при повній зупинці поїзда.

9.Перед тим як увійти в небезпечну зону потрібно впевнитися у відсутності потяга, локомотива, тощо.

10.При наближенні поїзда треба зупинитися поза межами небезпечної зони, пропустити його і впевнившись у відсутності рухомого складу , що пересувається по сусідніх коліях почати перехід.

11.Наближаючись до залізничного переїзду, громадяни повинні уважно стежити за світловою і звуковою сигналізацією, а також положення шлагбаумів. Переходити колії дозволяється тільки при відкритому шлагбаумі. При відсутності шлагбаума ( коли переїзд не охороняється) перед переходом колії необхідно впевнитися що до переїзду не наближається поїзд.

12. Пішоходам забороняється:§ Ходити по залізничних коліях.§ Переходити і перебігати через залізничні колії перед потягом (або локомотивом, вагоном, дрезиною тощо), що наближається, якщо до нього залишилося менше ніж 400 м.§ Переходити колію зразу після проходу потяга (або локомотива, вагона, дрезини тощо), не впевнившись, що по сусідніх коліях не пересувається рухомий склад.§ Переходити залізничні переїзди при закритому положенні шлагбаума або при червоному світлі світлофора переїзної сигналізації.§ На станціях і перегонах пролізати під вагонами і перелізати через автозчепи для переходу через колію.§ Проходити вздовж залізничної колії ближче п'яти метрів від крайньої рейки.§ Проходити по залізничних мостах і тунелях, не обладнаних спеціальними настилами для проходу пішоходів.§ Пролізати під закритим шлагбаумом на залізничному переїзді, а також виходити на переїзд, коли шлагбаум починає закриватися.§ На електрифікованих лініях підніматися на опори, а також торкатись до металевих проводів заземлення, які ідуть від опори до рейки.§ Наближатися до електропроводу, що лежить на землі, ближче ніж на 10 метрів.§ Підніматися на дах потягів, локомотивів, вагонів тощо.§ Класти на рейки залізничної колії будь-які предмети.§ Підходити ближче ніж на 0,5 метра до краю платформи після оголошення про подачу або прибуття потяга до його повної зупинки.

13. Пасажирам забороняється:§ Проїжджати на дахах, підніжках, перехідних площадках вагонів.§ Заходити у вагон і виходити з вагона під час руху потяга.§ Висуватися із вікон вагонів і дверей тамбурів під час руху потяга.§ Стояти на підніжках і перехідних площадках, відчиняти двері вагонів під час руху потяга, затримувати .автоматичні двері вагонів під час їх зачинення і відчинення.§ Проїжджати у вантажних потягах без спеціального дозволу.§ Знаходитись в потязі у нетверезому стані.§ Залишати дітей без нагляду на вокзалі та в потязі.§ Провозити у вагонах легкозаймисті, шкідливі і вибухові речовини. Виходити із вагона на міжколійя і знаходитись там під час руху потяга.§ Стрибати з платформи на залізничні колії.§ Проводити на пасажирських платформах рухомі ігри.§ Палити у вагонах (в тому числі в тамбурах) приміських потягів, а також у непередбачених для паління місцях вагонів пасажирських потягів.§ Бігти по платформі поруч із вагоном потяга, що прибуває або відходить, а також перебувати ближче ніж 2 метри від краю платформи під час проходу потяга без зупинки.§ Підходити до вагона до повної зупинки потяга.§ Без потреби самовільно зупиняти потяг.§ Самостійно перевозити ручну поклажу засобами, які призначені для перевезення пошти або багажу працівниками пошти та залізниці.§ Розміщувати ручну поклажу в тамбурах вагона, коридорі салону, проходах купе та в проході вагона приміського потяга.

У РАЗІ ВИНИКНЕННЯ ПОЖЕЖІ НЕОБХІДНО:

• негайно повідомити пожежну охорону за телефоном 101 або через операторів мобільного зв'язку
• прийняти термінові заходи по евакуації людей
• відключити від електроживлення електроприлади (гірлянду, ТВ та ін. за винятком системи протипожежного захисту)
• прийняти міри по гасінню пожежі первинними засобами пожежогасіння
• при загорянні штучної ялинки категорично забороняється братися за неї руками, краще накинути на неї щільну тканину (ковдру

Як свідчать аналіз аварійності при використанні
газу в побуті, більшість надзвичайних ситуацій і нещасних випадків відбувається саме через несанкціоноване втручання власників газового обладнання в роботу системи, самовільне втручання абонентів у систему газопостачання, конструкцію газових приладів, систему димовідведення та вентиляції; порушення абонементами умов безпечної експлуатації газових приладів; несправність та невідповідність вимогам нормативних актів систем димовідведення та вентиляції; неякісне, несвоєчасне технічне обслуговування газового обладнання, у тому числі автоматики безпеки газових приладів. Разом з тим, всім власникам газового обладнання необхідно пам’ятати, що його використання пов’язане з підвищеною вибухопожежонебезпекою. А якщо прилади вже не нові, піддавалися ремонту або переобладнанню, ймовірність аварії зростає в рази. І кожна людина повинна усвідомлювати і відповідально до цього ставитися, адже постраждати може не тільки вона сама, а й близькі та рідні, сусіди. То ж радимо вам: уважно стежте за роботою газового обладнання у себе в оселі та на прилеглій території і при найменших ознаках неполадок звертайтеся в аварійні служби.
Будьте вкрай обережні, бережіть своє життя та життя своїх близьких! Дотримуйтеся правил безпеки життєдіяльності, привчайте до цього дітей! Пам’ятайте: ваше життя – у ваших руках, намагайтеся зробити все, щоб зберегти його.

Свято запам’ятається надовго, якщо воно пройде без проблем.

А подбати про це повинні Ви самі.

1. Правила дорожнього руху

• Ходити тільки по правiй сторонi тротуару;

• дорогу переходити не поспiшаючи;

• не можна переходити дорогу навскіс;

• переходячи дорогу слiд подивитися налiво, дiйшовши до середини зупинитися i подивитися направо;

• якщо не встигли перейти вулицю i рух транспорту почався, слiд зупинитися на серединi вулицi i зачекати, поки рух припиниться;

• якщо немає тротуарiв, слiд триматися лiвого боку дороги, тобто йти назустріч транспорту, що рухається.

2. Правила електробезпеки

• Під час вимикання електроприладiв забороняється витягувати вилку з розетки за шнур;

• категорично забороняється користуватися електроприладами, в якихзнайдено несправнiсть;

• не торкатися мокрими руками електроприладiв, якi знаходяться пiд напругою;Пам’ятайте: зовнiшнiми ознаками несправностi електропроводки або приладiв є специфiчний запах пiдгораючої iзоляції, з’явлення іскри, перегрівання штепсельних розеток i вилок.

3. Вибухонебезпечні предмети

• До виявлених вибухонебезпечних предметiв нi в якому разi не можна торкатись, перекладати, розряджати, зберiгати;

• забороняється використовувати снаряди для розведення вогню; • не можна збирати, здавати снаряди в металобрухт;

• виявивши вибухонебезпечнi предмети, необхiдно термiново повiдомити мiлiцiю, школу, вiйськкомат.

4. Правила протипожежної безпеки

• дотримуйтесь правил протипожежної безпеки пiд час встановлення ялинок, пiд час проведення новорiчних свят;

• гра з вогнем — одна з причин пожежi;

• дотримуйтесь правил протипожежної безпеки в турпоходi.

5. Правила культури поведiнки.

• Завжди прагнiть бути культурною людиною;

• поступайтеся мiсцем людям похилого вiку;

• поважайте старших, не будь грубим;•

не гуляйте пiзнiше 22 години;•

не сидiть цiлодобово бiля телевiзора, комп’ютера;

• бiльше читайте художньої лiтератури.

6. Категорично забороняється•

Ходити на територiї новобудов;

• розводити вогнище в лiсi, поблизу лiнiй електропередач;

• iздити на велосипедi на тiй частинi дороги, де рухається транспорт.

7. Суворо дотримуйтесь правил:

• дорожнього руху;

• користування газовими, електричними приладами;

• поведiнки дiтей на водi;

• користування пасажирським лiфтом;• протипожежної безпеки;

• прогулянки на велосипедi.

Золотая бабочка

19.03.2015 року в дошкільному навчальному закладі №2 «Берегиня» був проведений для батьків вихованців майстер-клас з елементами тренінгу та використанням технік арт-терапії з теми «Вплив розвитку дрібної моторики на формування мовлення та інтелектуально-творчий потенціал дітей дошкільного віку». Підготували і провели даний захід практичний психолог Слободянюк І.М. у співпраці з вчителем-логопедом Лютою Н.О.. Педагоги запропонували батькам ігри, вправи та техніки арт-терапії для використання зі своїми дітьми. Всі ці вправи мають важливе значення для розвитку пізнавальної та емоційної сфери дошкільників, вони вчать дітей зосереджуватися, запам’ятовувати, мислити, уявляти і найголовніше розвивають дрібну моторику рук.
Батьки відчули терапевтичний вплив цих вправ на свій психічний стан, навчилися взаємодіяти зі своїми дітьми та батьками інших груп.

/Files/images/CAM01455.jpg

/Files/images/CAM01458.jpg

/Files/images/CAM01461.jpg

Золотая бабочка

27 листопада 2014 року в музичній залі дошкільного навчального закладу №2 "Берегиня" відбулись загальні батьківські збори з питання створення Благодійного фонду. На зборах було зазначено, що головною метою створення фонду є здійснення благодійної діяльності в інтересах освітньо - виховної роботи та розвитку матеріально-техічної бази ДНЗ №2 "Берегиня

/Files/images/DSC_0120.JPG

/Files/images/DSC_0118.JPG

Золотая бабочка

У вересні місяці була проведена конференція для батьків «Про орієнтири розвитку дошкільного закладу у 2014/2015 н.р» де завідувач, вихователь-методист та практичний психолог ознайомили батьків з навчально-виховними завданнями та адміністративно-господарчою діяльністтю закладу у новому навчальному році.

/Files/images/збори (5).JPG/Files/images/збори.JPG/Files/images/збори (4).JPG

/Files/images/збори (3).JPG

Робота дошкільного навчального закладу (ясел-садка) комбінованого типу №2 «Берегиня » Білоцерківської міської ради Київської області здійснюється на основі програми виховання і навчання — державного документа, який визначає цілі, завдання і зміст роботи з дітьми з урахуванням їхніх вікових та індивідуальних особливостей. Таким державним документом, за яким організовується освітньо-виховна робота в дошкільному закладі є програми:

Програма розвитку дітей старшого дошкільного віку «Впевнений старт»,


яка грунтується на засадах особистісно зорієнтованого, інтегрованого, компетентнішого, діяльнісного підходів до розвитку, виховання та навчання дошкільників, тісної взаємодії навчального закладу і родини у формуванні основ їхньої елементарної життєвої компетентності перед вступом до школи. Програма пропонує орієнтири змістовного наповнення освітньої роботи, скеровує педагогів і батьків на особистісний розвиток дітей за основними напрямами, організацію різних видів і форм трудової діяльності та окремо акцентує на ігровій діяльності В провідному виді діяльності для всього дошкільного дитинства, незамінному засобові розвитку дітей.
Основний програмовий зміст даної програми упорядковано за розділами: «Фізичний розвиток», «Пізнавальний розвиток», «Мовленнєвий розвиток», «Художньо-естетичний розвиток», «Ігрова діяльність», «Трудова діяльність». У кожному розділі окреслено ключові освітні завдання, подано поради батькам щодо організації спільного буття дорослих з дітьми та визначено показники розвитку дітей.
У Програмі «Впевнений старт»Я сім'ю визнано основною соціальною інституцією, відповідальною за якісну підготовку дітей до оволодіння життєвою компетентністю.

Програма розвитку дитини дошкільного віку «Українське дошкілля»

Мета програми - розширити змістовий компонент освітньої роботи з дітьми від двох до шести років.

Завдання програми розглянуті через призму Базового компонента дошкільної освіти. Структуру програми визначають лінії розвитку дитини. У змісті програми виокремлюють розділи за віковою періодизацією: ранній вік (третій рік життя), молодший дошкільний вік (четвертий рік життя),середній дошкільний вік (п'ятий рік життя), старший дошкільний вік (шостий рік життя), в яких подані стислі психологічні характеристики дітей, зміст і форми освітнього процесу з кожного змістового компонента. Кожен розділ змістової частини програми завершується показниками компетентності дитини.

Програма побудована на принципах науковості, інтеграції, системності, комплексності, гуманізації змісту навчання та виховання.

Програма відповідає стратегічним завданням дошкільної освіти: реалізація особистісно орієнтованої моделі дошкільної освіти, прилучення дітей до системи цінностей, культури, традицій українського народу, формування у дошкільників цілісної картини світу.

Розгляд кожного вікового періоду розпочинається розділом «Психологічна характеристика дитини», в якому подані вікові характеристики розвитку. Це дає змогу педагогові в освітньому процесі орієнтуватися на психологічні особливості розвитку дитини.

Свої завдання дошкільний навчальний заклад реалізує у тісній співпраці з сім'єю, активне залучення батьків до освітнього процесу, консультування з питань психолого- педагогічної підготовки до виховання дітей. Саме розділ «Співпраця з сім'єю» передбачає напрями спільної діяльності педагога і батьків із забезпечення повноцінного розвитку особистості дитини.

Фізичний розвиток включає:

- розвиток фізичних умінь і навичок;

- основи здоров'я: формування потреби у здоровому способі життя, виховання ставлення до здоров'я як до цінності;

- безпека життєдіяльності: підготувати дітей до розв'язання складних життєвих ситуацій, навчити їх захищати себе від небезпеки, а також запобігати дитячому травматизму.

Соціально-моральний розвиток:

- формування основ моральних якостей: гуманні почуття і доброзичливі взаємини, основи колективізму; норми моралі в суспільстві

- основи правової культури.

Пізнавальний розвиток:

- ознайомлення з довкіллям: уявлення дітей про культуру, традиції українського народу; ознайомлення із сімейними та родинними традиціями;

- народознавство: ознайомлення з українською оселею, рідним краєм, українською народною іграшкою, календарно-обрядовими святами, звичаями, традиціями, національною кухнею та народними ремеслами;

- ознайомлення з природою: спрямований на збагачення уявлень про світ природи, формування екологічної культури дошкільника;

- логіко-математичний розвиток;

- основи економічної культури ставить завдання формувати ощадливість у дошкільників.

Мовленнєвий розвиток:

- звукова культура мовлення;

- словникова робота;

- граматична правильність мовлення;

- зв'язне мовлення;

- мовленнєвий етикет;

- навчання елементів грамоти;

- підготовка до навчання письма.

Художньо-естетичний розвиток:

- художня література;

- образотворча діяльність;

- музична діяльність.

Креативний розвиток:

- конструктивна діяльність;

- театралізована діяльність.

Ігрова діяльність:

- сюжетно-рольові;

- конструкторсько-буд і вельні;

- дидактичні;

- народні;

- рухливі;

- настільно-друковані;

ігри на розвиток креативності

Трудова діяльнісь

Парціальні програми поглиблено висвітлюють один або декілька близьких змістовних компонентів, напрямів за освітніми лініями, видами діяльності, лініями розвитку тощо.

Кiлькiсть переглядiв: 455

Коментарi